UWAGA! Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookies w celu zapewnienia Ci komfortu przy przeglądaniu serwisu i korzystania z dostępnych usług. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz w dowolnym momencie zmienić ustawienia przeglądarki decydujące o sposobie ich użycia.

Dowiedz się więcej o polityce cookies.Zamknij

Kilka słów

O nas

Filozofia

Łóżko – najważniejszy atrybut pokoju hotelowego
Wierzymy, że spokojny sen zależy od kilku kluczowych czynników. Właśnie na nich opiera się nasza filozofia. Są to: ergonomia, mikroklimat, higiena, wzornictwo, wytrzymałość i ochrona środowiska. Pierwsze trzy czynniki decydują o naszym dobrym samopoczuciu w łóżku, w którym śpimy. Od pozostałych czynników zależy z kolei nasze samopoczucie na myśl o tym łóżku.
 
Każdy produkt naszej firmy spełnia standardy ergonomiczne, mikroklimatyczne i higieniczne przewyższające oczekiwania przeciętnego użytkownika. Nasze rozwiązania są idealnie dopasowane do potrzeb klientów. Oferujemy szeroką gamę łóżek i materacy spełniających nawet najbardziej wygórowane wymagania związane z jednym lub większą liczbą czynników warunkujących zdrowy sen.
 
W łóżku, na materacu hotelowym każdy gość powinien dobrze i co ważne komfortowo się wyspać. Ale nie tylko, na łóżku hotelowym klienci spędzają dużo więcej czasu – pracują, czytają, oglądają telewizję, odpoczywają. Krótko mówiąc łóżko hotelowe zajmuje bardzo ważne miejsce w życiu każdego podróżującego. Wybierając łóżko czy materac do obiektu hotelowego wybierajmy je zatem starannie, zaufajmy doświadczeniu i postawmy na uznaną markę.


Historia

Nasza historia zaczęła się w latach czterdziestych ubiegłego wieku, kiedy w niewielkim, szwedzkim miasteczku Bjärnum Hilding Anderson rozpoczął produkcję łóżek. Jego syn Olle do rodzinnego interesu i skandynawskiej dbałości o szczegóły dodał odrobinę innowacyjności i nowych technologii. Dziś, po ponad 75 latach doświadczenia Hilding Anders to  globalne przedsiębiorstwo zatrudniające ponad 9500 pracowników na całym świecie i tworzące materace i łóżka dostępne na terenie całej Europy i w części Azji. Dzięki swojemu doświadczeniu rozwijamy z sukcesami równocześnie aż 26 niezależnych marek towarowych, w tym m.in.: materace i łóżka Hilding, Jensen, Curem. Podczas ponad 15 letniej swojej obecności na rynku polskim zdążyliśmy rozwinąć fabrykę materacy, która dziś jest jedną z najnowocześniejszych w Europie.

Historia Hilding Anders Polska rozpoczęła się w 2000 roku. Koncern Hilding Anders podjął wówczas decyzję o wybudowaniu fabryki w Polsce. Jeszcze w tym samym roku rozpoczęto budowę pierwszej hali produkcyjnej w Murowanej Goślinie pod Poznaniem, a w 2001 roku ruszyła pierwsza produkcja materacy. Początkowo powierzchnia zakładu liczyła 6 500 m2. Po kolejnych rozbudowach w latach
 

  • 2002 (rozbudowa hali produkcyjnej),
  • 2004 (rozbudowa produkcji i magazynu),
  • 2006 (własne centrum cięcia i klejenia pianek),
  • 2010 (rozbudowa centrum logistycznego)

Powierzchnia całego zakładu wynosi obecnie ponad 45 tys. m2.
Pierwsze dwa lata istnienia firmy to produkcja dedykowana całkowicie naszemu największemu klientowi firmie IKEA. W 2003 roku koncern zdecydował o wprowadzeniu na rynek polski marki Hilding, marki, która dziś, obok marek prywatnych, stanowi największy udział w naszej produkcji. Następny brand w portfolio produktowym to marka Curem, która została wprowadzona w roku 2008. Najmłodszą marką w naszej ofercie jest norweski Jensen – marka obecna w Skandynawii od ponad 65 lat.

Materace i łóżka tworzymy nie tylko szanując długą historię i tradycję firmy oraz jej doświadczenie, ale także śmiało patrząc w przyszłość. Nie boimy się nowych technologii, nowoczesnych surowców i komponentów. Korzystamy z innowacyjnych, elastycznych pianek, które gwarantują nie tylko komfort i wygodę, ale także swobodnie cyrkulują powietrze czy podpierają poszczególne partie kręgosłupa dbając o prawidłową i zdrową pozycję snu. Projektujemy systemy sprężyn złożone z większych i mniejszych elementów, wzbogacone o dodatki z miękkich pianek tak, aby zapewniać najwyższy komfort odpoczynku. 


Wartości

Dbamy o to by cały świat mógł się dobrze wyspać!
 
Wizja
Być wiodącym producentem materacy, uznawanym w branży, cieszącym się zaufaniem konsumentów. Dążymy do osiągnięcia pozycji wiodącego dostawcy łóżek i materacy, który cieszy się uznaniem branży i zaufaniem klientów. Aby to osiągnąć tworzymy atrakcyjną ofertę produktów i dbamy o to, by postrzegano nas jako jedną firmę. Takie podejście pozwoli nam zbudować silną pozycję na rynku i być zawsze o krok przed konkurencją.
 
Podstawowe wartości

Jeden krok przed
Korzystamy z ugruntowanej pozycji na rynkach lokalnych oraz z globalnej struktury firmy, by zawsze być o krok przed innymi — tak pod względem innowacyjności, jak i przewagi konkurencyjnej. Poszukując nowatorskich rozwiązań, wsłuchujemy się w potrzeby klientów, a jednocześnie śledzimy najnowsze badania i odkrycia.

Integralność
Nazwa Hilding Anders powinna jednoznacznie kojarzyć się z uczciwością i rzetelnością. Działamy uczciwie i dotrzymujemy obietnic — zarówno tych składanych kontrahentom, jak i konsumentom. Nasz klient, może zawsze liczyć na to, że każda nasza marka opiera się na mocnej, wiarygodnej podstawie.

Pasja tworzenia komfortu
Wiemy, że ludzie spędzają jedną trzecią życia, leżąc na naszych produktach. Dążymy do osiągnięcia najwyższej jakości we wszystkim, co tworzymy. Rozumiemy, że każde podejmowane przez nas działanie może mieć wpływ na zdrowie, dobre samopoczucie i ogólną jakość życia naszych klientów.
 
Misja
„Zapewniamy światu dobry sen” to misja naszej firmy. Misja odzwierciedla pasję, z jaką podchodzimy do naszych produktów i wskazuje, jak wyobrażamy sobie naszych klientów docelowych. „Świat” może wydawać się nierealnym celem, ale jako lider w Europie, Rosji i Azji jesteśmy już na dobrej drodze do jego osiągnięcia. Dzięki dalszemu rozwojowi naszej firmy z dobrodziejstw zdrowego snu będzie mogło korzystać jeszcze więcej ludzi.


Środowisko

Dbamy o najwyższą jakość, troszczymy się o bezpieczeństwo i zdrowie
 
W Hilding Anders Polska troszczymy się o środowisko, tak by wszyscy użytkownicy naszych produktów mogli spać spokojniej. Nasze łóżka i materace są wytwarzane zgodnie z obowiązującymi wymogami środowiskowymi – segregacja odpadów, niewykorzystywanie chemikaliów i innych substancji szkodliwych w procesie produkcji, oszczędzanie energii czy wręcz korzystanie z odnawialnych źródeł energii. Spełniamy też wszystkie wymagania dotyczące hałasu, temperatury, oświetlenia oraz jakości powietrza w pomieszczeniach.
 
Nasze materace i łóżka powstają w oparciu o surowce najwyższej jakości, ale tylko takie, które posiadają odpowiednie certyfikaty pro-ekologiczne. Lite drewno, które wykorzystujemy do produkcji materaców na ramie drewnianej, będących między innymi bazą do łóżek kontynentalnych, od 2009 roku posiada certyfikat FSC. FSC to skrót od angielskiej nazwy organizacji Forestward Stewardship Council, założonej w 1993 roku w Meksyku. Celem działalności tej organizacji jest popularyzacja sposobu prowadzenia racjonalnej gospodarki leśnej, która na zasadach równorzędnych uwzględnia aspekty ekonomiczne, społeczne i przyrodnicze lasów i leśnictwa na całym świecie.
 
Certyfikacji podlegają też nasze produkty gotowe, wielokrotnie testowane przez powołane do tego instytucje. Szczególną troskę w tym zakresie przywiązujemy do produktów dla hoteli, gdzie te wymaganie, szczególnie dotyczące bezpieczeństwa, są bardzo wysokie. Wszystkie produkty posiadają certyfikat trudnopalności, a materace morskie Certyfikat Polskiego Rejestru Statków (od roku 2012).


Szeroki asortyment

Idealnie dopasowana oferta
 
Mamy świadomość tego, że gustowny, wygodny i przytulny pokój hotelowy wraz z komfortowym łóżkiem, to jedno z najważniejszych miejsc w każdym hotelu. Co ważne łóżko hotelowe to miejsce, na którym duża część gości spędza większość swojego czasu. Dlatego tworzymy łóżka i materace, które dają wygodę za dnia i zapewniają błogi sen w nocy.
 
W naszej ofercie posiadamy produkty dla każdego obiektu hotelowego. Dobraliśmy ofertę, tak aby mogła ona zaspokoić potrzeby gości w hotelu każdej kategorii. Zgodnie z naszymi założeniami klienci mogą decydować się na zakup jednej z trzech, zróżnicowanych pod względem zaawansowania technologicznego i dostępnych opcji, grup produktów – grupa Good, Better i Best. Całkowicie odrębną grupą produktów są materace morskie przeznaczone na statki, jachty, promy.
 
Grupa Good to produkty dedykowane klientom wybierającym ekonomiczny wariant oferty. Tutaj materace dwustronne są produkowane w oparciu o sprężynę typu bonell. W grupie Better oferujemy boxy na sprężynie i materace dwustronne typu pocket. Najbardziej rozbudowana jest Grupa Best, w które oferujemy materace dwustronne multipocketowe oraz jeden materac piankowy.
 
Spośród naszego bogatego asortymentu mogą Państwo wybrać następujące artykuły: materace typu box, materace sprężynowe typu bonnel, pocket i multipocket, materace piankowe, materace nawierzchniowe, łóżka kontynentalne, akcesoria. 


Laboratorium
Wszystkie komponenty oraz całe materace dokładnie testujemy. Nasze szwajcarskie centrum testowe Sleep Lab zostało otwarte jesienią 2014 roku. Badamy i analizujemy wyniki kompleksowo, sprawdzamy 4 najważniejsze elementy wpływające na jakość każdego materaca: ergonomię, higienę, właściwości termiczne oraz trwałość. Nasze doświadczenie potwierdza, że są to cztery obiektywne parametry, które gwarantują zdrowy sen i intensywną regenerację całego organizmu. Dodatkowo w laboratorium własnym Hilding Anders Polska w Murowanej Goślinie oraz w laboratoriach współpracujących testowane i badane są zarówno komponenty wykorzystywane do produkcji, jak i gotowe wyroby. Badana jest wytrzymałość, trwałość oraz odporność na zużycie gotowych produktów oraz ich komponentów. Systematycznie prowadzone są również badania fizyko-mechaniczne pianek, sprężyn, włóknin oraz pokrowców, a także tak zwane „testy zmęczeniowe”. Wszystko po to, aby mieć pewność, że nasze produkty są nie tylko komfortowe, ale także bezwzględnie bezpieczne. To właśnie dokładne i precyzyjne procedury testowe pozwalają nam wprowadzać kolejne innowacje, szukać nowych rozwiązań i zaskakiwać użytkowników. W laboratoriach testowane są także produkty przeznaczone do hoteli oraz na statki, a wymagań stawianych producentom materacy, które znajdują się później na rynku kontraktowym jest mnóstwo.  Myślimy także o środowisku naturalnym. Od 2009 roku do produkcji ram i łóżek Hilding Anders Polska wykorzystuje tylko drewno z certyfikatem FSC (Forestward Stewardship Council).


Hilding Anders Group
Międzynarodowy lider produkcji materacy i łóżek

Grupa Hilding Anders, z siedzibą w Malmö w Szwecji, jest wiodącym producentem łóżek i materacy w Europie i Azji. Firma założona w 1939 r., jako biznes rodzinny rozwinęła się w przedsiębiorstwo działające obecnie w ponad 60 krajach, posiadające 25 zakładów produkcyjnych w 19 krajach, zatrudniające ok. 9500 pracowników i osiągające przychody netto ze sprzedaży 872 mln Euro w 2016 roku.
Działając z 26 markami podstawowymi oraz pod markami własnymi Klientów, Grupa Hilding Anders oferuje łóżka i materace spełniające wszelkie potrzeby. Codziennie pracujemy by zapewnić spokojny sen ludziom na całym świecie i dążymy do osiągnięcia pozycji wiodącego dostawcy łóżek i materacy, który cieszy się uznaniem branży i zaufaniem klientów.

Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź naszą stronę internetową www.hildinganders.com



Sprawdź aktualną ofertę
Pobierz Katalog
Do góry